ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

вторник, 5 января 2010 г.

კარინა კაპური ახალ წელს დასთან და დედასთან ერთად შეხვდა
















კარინა კაპური 2009 წლით კმაყოფილი და ბედნიერია როგორც პირადი ცხოვრების ასევე კარიერის მხრივ. ის გრძნობს თავს ამაყად რადგან მონაწილეობა მიიღო ისეთ ფილმებში, როგორებიცაა, "Kurbaan" და "3 Idiots". მსახიობი ამბობს რომ ეს ფილმები მისთვის ძალიან ძვირფასია, ფილმი "Kurbaan" უფრო საინტერესო იყო, ხოლო "3 Idiots " სახალისო.
2010 წლისათვის მე გავაკეთებ ფილმებს ყველა ქჰანთან, სალმანთან, ამირთან, შაჰრუჰთან და რათქმაუნდა საიფთან.
მიუხედავად იმისა რომ ძალიან დაკავებული იყო, მან გამონახა თავისუფალი დრო და გადაფრინდა დელში რათა ახალ წელს დასთან კარიშმასთან ერთად შეხვედროდა.
- შობა იყო ძალიან მნიშვნელოვანი დღესასწაული დედაჩემისთვის და ჩემი დისთვის, მაგრამ ვერასოდეს მოვახერხეთ ერთად ვყოფილიყავით ამ დღესასწაულზე. მე გადავწყვიტე გამომეყო დრო ჩემი სამუშაოდან რათა დებს შეგვძლებოდა ერთად გაგვეტარებინა დრო. მე და დედა ჩავედით დელში ჩემს დასთან. მას აქვს იქ სახლი და ჰყავს ოჯახი.
ჩემი კარიერა მაშორებს მათგან და დედაც სულ წუწუნებს რომ ჩვენ ერთად არასოდეს ვართ. ამ წელს ჩვენ გავაკეთებთ იმას, რაც დიდი ხნის წინ ჩვენს თავს დავპირდით - რომ დიდ დროს გავატარებთ ერთად.

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails